Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Ο πρώτος οίκος ευγηρίας για ομοφυλόφιλους άνοιξε τις πύλες του στην Ισπανία

Ο πρώτος οίκος ευγηρίας για ομοφυλόφιλους, το «Ίδρυμα της 26ης Δεκεμβρίου» άνοιξε της πύλες του στη Μαδρίτη, στην φιλελεύθερη περιοχή Τσουέκα, στο... κέντρο της πόλης. Πλέον οι ηλικιωμένοι ομοφυλόφιλοι μπορούν να περνούν τις μέρες τους μακριά από τα υποτιμητικά βλέμματα του κοινωνικού τους περίγυρου.

«Για πολλά χρόνια οι γείτονες μου με αποκαλούσαν "αδελφή" και μου μιλούσαν υποτιμητικά», λέει ο 65χρονος Χοσέ Μαρία Χερέρας, που λέει πως η ζωή του «πήρε την κάτω βόλτα, όταν οι περίοικοι μου έμαθαν πως είμαι γκέι. Έμενα σε έναν οίκο ευγηρίας, αλλά κανείς δεν ήθελε να μοιραστεί ένα δωμάτιο δυο κλινών μαζί μου, από φόβο. Τώρα όμως θα πάω να μείνω στο ίδρυμα αυτό κι όλα θα βελτιωθούν».
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...