Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Σάλος για διαφήμιση υπέρ της άμβλωσης



Αντιδράσεις προκαλεί στη Βρετανία το πρώτο διαφημιστικό σποτ υπέρ των αμβλώσεων, το οποίο πρόκειται να μεταδοθεί από το τηλεοπτικό δίκτυο Channel 4 τη Δευτέρα. Το διαρκείας 30 δευτερολέπτων σποτ θα μεταδίδεται από τη βρετανική τηλεόραση καθ΄ όλη τη διάρκεια του Ιουνίου. Εμπνευστής του είναι η μη κερδοσκοπική οργάνωση Μarie Stopes Ιnternational, το ιατρικό προσωπικό της οποίας πραγματοποιεί κάθε χρόνο 65.000 διακοπές ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης λαμβάνοντας επικουρικά περισσότερα 30 εκατομμύρια στερλίνες (περίπου 35 εκατ. ευρώ) από το βρετανικό Εθνικό Σύστημα Υγείας.
Το μυστικό. Οργανώσεις κατά των αμβλώσεων και η Εκκλησία ζήτησαν να απαγορεύσει η αρμόδια αρχή τη μετάδοση της διαφήμισης, τουλάχιστον έως ότου ολοκληρωθεί μια δημόσια διαβούλευση γύρω από το θέμα. «Αναρωτιέμαι γιατί δεν μπορεί να απαγορευθεί η μετάδοση μιας διαφήμισης έως ότου γίνει μια επαρκής ανάλυση για ένα αμφιλεγόμενο θέμα, που διχάζει την κοινωνία και το Κοινοβούλιο», δήλωσε εκπρόσωπος της οργάνωσης «Christian Ιnstitute».
Οι δημιουργοί του σποτ κρατούν μυστικό το περιεχόμενό του. Σύμφωνα με τον βρετανικό Τύπο, πάντως, το κεντρικό σλόγκαν αναφέρεται στην έμμηνο ρύση με το ερώτημα «έχεις καθυστέρηση;», ενώ εμφανίζονται διάφορες γυναίκες που δείχνουν να ανησυχούν.
Η λέξη «άμβλωση» δεν αναφέρεται σε κανένα σημείο του μηνύματος, σκοπός του οποίου είναι «να παράσχει πληροφορίες σχετικά με το πού μπορούν να απευθύνονται οι γυναίκες χωρίς να αντιμετωπίζονται επικριτικά», όπως εξήγησε η εκπρόσωπος της οργάνωσης Μarie Stopes Ιnternational, Τζούλι Ντάγκλας.
ΦΩΤΟ Η Dr-Marie-Stopes.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...